Monday, October 24, 2016

Multilaterale en bilaterale handel beleid in die wêreld handel stelsel

World Trade Organization Ek is baie gelukkig om aan te sluit al vandag in Bangalore onder die tema Ontluikende Indië: Nuwe rolle en nuwe verantwoordelikhede. En om dit te doen in Bangalore is geen toeval. Indias derde grootste stad, rekeningkunde vir 35 van Indias sagteware uitvoere en die tuiste van gesogte kollege en navorsingsinstellings in gebiede soos IT of biotech, Bangalore is vandag 'n voorbeeld van hoe globalisering en openheid groot geleenthede en voordele vir ons burgers kan bring. Maar met sukses kom ook uitdagings: lugbesoedeling, verkeersopeenhopings of infrastruktuur behoeftes is net 'n paar. Dit is ook die resultate van globalisering en as ons wil hê dit moet vir ons almal aanvaarbaar wees, moet ons ook spreek die uitdagings trompop-, soos die titel van hierdie konferensie stel. Handel is een van die manifestasies van globalisering, met sy positiewe gevolge, maar ook sy nadele. Vandag is dit duidelik dat die enigste werk van markkragte nie genoeg om die voordele van globalisering versprei na al sal wees en dat ons instrumente om globalisering te span te ontwikkel, om te verseker dat beide ontwikkelde en ontwikkelende lande voordeel gelyk daaruit en dat diegene in ons samelewings wat ly aan die transformasies wat globalisering meebring voldoende versorg. Een van die instrumente op ons hande te globalisering te span is die multilaterale handelstelsel, die WHO, vandaar die Ronde van onderhandelinge onder die vaandel van die Doha-in 2001 van stapel gestuur in Doha. Dit is bedoel om die wêreld handel stelsel herbalanseer ten gunste van ontwikkelende lande, deur 'n groter opening mark en nuwe handelsmerk reëls aangepas by die nuwe veranderende handel realiteite van die XXI eeu. Maar as die WHO en dit voorganger, die AOTH, ontwikkel, 'n magdom van voorkeur handelsooreenkomste is deur lede van die WHO gesluit. Teen 2010 ongeveer 400 sulke ooreenkomste aktiewe kon wees. Hierdie voorkeur ooreenkomste weerspreek die nie diskriminasie beginsel wat een van die hoekstene van die WHO. As dit so is, waarom so baie lande gereed is om reëls en dissiplines aanvaar by die bilaterale vlak dat hulle nie bereid is om te aanvaar by die multilaterale vlak aantreklikheid van plaaslike ooreenkomste handel Na my mening is daar verskeie redes vir die aantreklikheid van bilaterale ooreenkomste in vergelyking met multilaterale onderhandelinge. Eerstens, dit lyk asof hulle vinniger te sluit. Minder partye beteken dat voorkeur handelsooreenkomste kan toegedraai-up in 'n korter tydperk van die tyd. Dit is gewoonlik baie aantreklik vir beide politici en besigheid gemeenskappe wat op soek is vir 'n vinnige resultate. Tweedens, kan hulle in nuwe gebiede betree. As gevolg van die ooreenkomste in die belang en dikwels meer gemeenskaplike waardes, kan bilaterale handelsooreenkomste gaan in nuwe gebiede soos belegging, kompetisie, tegniese standaarde, arbeidstandaarde of omgewing voorsiening, waar daar geen konsensus onder WTO-lede. Derdens, baie van die onlangse VHZ bevat politieke of geopolitieke oorwegings. Vir ontwikkelende lande onderhandel met meer kragtige ontwikkelde lande, is daar gewoonlik die verwagting van 'n eksklusiewe voorkeur voordele, asook verwagtinge van ontwikkelingshulp en ander nie-handel belonings. Hulle word ook beskou as 'n instrument om poeding punte te kry en 'n voordeel bo ander WTO-lede. Bilaterale handelsooreenkomste is ook nuttig vir onderhandelaars om te leer hoe om sodoende te onderhandel by te dra tot die bevordering van 'n land se handel instellings. Baie handelsooreenkomste plaaslike het die grondslag vir vrede en 'n groter politieke stabiliteit is. Ten slotte, is dit dikwels gebruik as instrumente vir huishoudelike hervorming in gebiede waar die multilaterale stelsel bied 'n swakker hefboom. Hoekom bilaterale handelsooreenkomste nie multilaterale reëls kan vervang nie, maar na my mening bilaterale ooreenkomste kan nie die multilaterale handel reëls vervang. Sit eenkant wat ons vertel deur handelsteorie handboeke: byvoorbeeld dat hulle handel afleiding en verskuiwing invoer uit mees doeltreffende globale verskaffers te skep, wil ek graag beklemtoon vier belangrike beperkings van bilaterale ooreenkomste. In die eerste plek kan die sluiting van voorkeur handelsooreenkomste 'n aansporing vir nog verder diskriminasie, wat uiteindelik al handelsvennote sal seermaak skep. Lande buite 'n ooreenkoms sal probeer om ooreenkomste met een van dié wat binne is om negatief te voorkom sluit. Dit is bekend as die domino of trein effek en is die rede vir die grootste deel van die plaaslike handelsooreenkoms aktiwiteit gesien in Asië het onlangs. Met ander woorde, die gevolg is dat die verkry deur die vorming van 'n voorkeur ooreenkoms teen mededingers voorkeure geneig korte duur wees. Hoe meer ooreenkomste wat jy het, sal die minder betekenisvol die voorkeure wees. In die tweede plek kan bilaterale ooreenkomste sistemiese kwessies nie los soos reëls van oorsprong, anti dumping, landbou en visserye subsidies. Hierdie kwessies eenvoudig nie by die bilaterale vlak hanteer kan word. Neem byvoorbeeld onderhandelinge uit te skakel of handel te verminder verdraai landbousubsidies, of visserye subsidies. Daar is nie so iets soos 'n bilaterale boer of visserman, of 'n bilaterale hoender en 'n multilaterale boer of hoender of vis. Subsidies aan boere vir al hul pluimvee produksie. Dieselfde geld vir reëls op anti dumping. Derdens, kan die verspreiding van ooreenkomste plaaslike handel grootliks bemoeilik die handelsomgewing, die skep van 'n web van onsamehangende reëls. Neem reëls van oorsprong: 'n toenemende aantal WTO-lede partye by tien of meer plaaslike ooreenkomste handel, waarvan die meeste vir 'n gegewe lid, ooreenkoms spesifieke reëls van oorsprong wat nodig is om te verseker dat die voorkeure gaan na jou maat en nie bevat aan ander. Dit bemoeilik die produksie prosesse van besigheid wat kan verplig wees om hul produkte op maat vir verskillende voorkeur markte ten einde reëls van oorsprong te bevredig. Dit bemoeilik ook die lewe vir doeanebeamptes wat verplig is om dieselfde produk anders bepaal na gelang van die oorsprong daarvan, dus die deursigtigheid van die handel regime in gevaar. Leen die uitdrukking wat gebruik word deur Professor Bhagwati Dit is waar ons begin om 'n ware spaghetti bak gedraai reëls van oorsprong het. Ten slotte, baie klein en swak ontwikkelende lande, die aangaan van 'n bilaterale ooreenkoms met 'n kragtige groot land beteken minder hefboom en 'n swakker onderhandeling posisie in vergelyking wat in die multilaterale gesprekke. Dit mag dalk nie die geval vir Indië, China, Brasilië, die VSA en die UK wees, sal dit waar vir Mauritius, Sri Lanka, Kambodja of Ghana wees. Die posisie van die WHO vis - vis ooreenkomste plaaslike handel Die AOTH en nou die WHO erken die voorwaardelike regte van lede aan die plaaslike handelsooreenkomste vorm en in die mate wat nodig is, ter syde te paar WHO verpligtinge gestel. Die WHO stel drie tipes van die materiële voorwaardes vir plaaslike ooreenkomste met die WHO in ooreenstemming wees. Eerste met betrekking tot die algehele impak van die handelsooreenkoms plaaslike vis - vis ander lede is daar die verpligting om nie hindernisse om handel te dryf met derde partye in te samel. Dit is kwantifiseerbaar in terme van tariewe, maar minder maklik om te meet in terme van ander handel regulasies soos standaarde of reëls van oorsprong. Tweede, met verwysing na wat ons die eksterne vereiste noem. A vryhandelsooreenkoms kan nie lei tot hoër invoerbelasting vir sy lede, terwyl 'n doeane-unie die buitelandse handel beleid van sy lede moet harmoniseer en te vergoed geaffekteerde nie-lede dienooreenkomstig. Derdens, op die interne dimensie van plaaslike ooreenkomste handel, tariewe en ander beperkende regulasies van Koophandel moet uitgefaseer word op wesenlik alle handel. Weereens die tarief komponent gekwantifiseer kan word, maar dit is moeiliker om te bepaal in die geval van ander mededinging regulasies aangesien daar geen ooreengekome definisie van die term. Dit is dus duidelik dat die WHO magtig plaaslike handelsooreenkomste, die werking van wat nie moet lei tot situasies waar die nie-partytjie die prys van interne voorkeure sal betaal. Ten einde samehang te verseker, plaaslike ooreenkomste is om dadelik na die WHO in kennis gestel word en hersien deur sy eweknieë voor die handelsooreenkoms plaaslike geïmplementeer word. Sedert plaaslike handelsooreenkomste is hier om te bly, en met die oog op wat die WHO hulle in staat stel, onder sekere omstandighede, die uitdaging wat ons in die gesig staar, is hoe om seker te maak dat hulle bydra tot die gesondheid van die wêreld handel stelsel deur die vermindering van die risiko's wat hulle aan bande globale welvaart en perk skaalvoordele. Dit is die rede waarom WTO-lede het besluit om die kwessie van die plaaslike ooreenkoms in die agenda van die on-going onderhandelinge onder die Doha-sluit. Die eerste stap is in die rigting van die goedkeuring deur lede van die WHO in Desember verlede jaar van 'n meganisme om die deursigtigheid van die WHO-lede gesluit bilaterale ooreenkomste te verbeter. Dit doen 'n beroep vir die kennisgewing van nuwe bilaterale handelsooreenkoms voor die toepassing van voorkeurbehandeling. Dit doen 'n beroep vir 'n groter rol vir die WHO waardeur die sekretariaat, op sy eie verantwoordelikheid en in volle oorleg met die partye, moet 'n feitelike aanbieding van almal om die WHO in kennis gestel ooreenkomste plaaslike handel te berei. Op die oomblik is die proses is vrywillig. Die feitelike aanbieding sal 'n sistematiese uitsig oor die liberalisering plaaslike handelsooreenkomste handel en regulatoriese aspekte te voorsien. Wat anders kan ons doen om die kohabitasie van bilaterale en multilaterale handelsooreenkomste Ek glo dat ons te doen het met die spaghetti bak reëls van oorsprong te verbeter. Harmonisering van reëls van oorsprong so eenvoudig is, maklik om aansoek te doen en nie-beperkende oor verskillende plaaslike handelsooreenkomste sal handelstoestande vergemaklik en grootliks bydra tot deursigtigheid. Harde werk gaan voort oor hierdie kwessie, maar om eerlik te wees, sonder ernstige gevolge vir die lede. Met betrekking tot die titel van hierdie gebeurtenis: moet ons gaan bilaterale of multilaterale Die antwoord na my mening 'n sterk en moderne multilaterale handelstelsel tesame met die plaaslike handelsooreenkomste wat eerder as versterk ondermyn sy voordele. 'N Sterk multilaterale handelstelsel aangevul nie vervang deur 'n nuwe generasie van ooreenkomste plaaslike handel. As jy my 'n analogie met die Indiese kookkuns toelaat, plaaslike handelsooreenkomste is die peper in 'n goeie kerriesous wat die multilaterale ooreenkomste. Pepper voeg smaak en kan 'n kerriesous verbeter, maar peper alleen is nie lekker nie, en 'n goeie peper in 'n swak sous, sal dit nie doen die truuk Gebruik die verkeerde resep en dit sal 'n rampspoedige aandete Met betrekking tot Indië, het Indië vrye handelsooreenkomste onderteken met Sri Lanka, Bhoetan, Singapoer en is betrokke by die Suid-Asië Free Trade Agreement (SAFTA). Indië is ook in gesprek met die ASEAN-lande, Chili, Mauritius, Mercosur, SACU en Thailand. Meer onlangs, het voorstelle vir vrye handelsooreenkomste met Suid-Korea, China, Maleisië en 'n paar ander lande ter tafel gelê is. In vergelyking met die Amerikaanse of die EG, het Indië nie soveel as VHZ het, maar dit lyk vir my dat Indië vinnig inhaal. In hierdie konteks, ek is baie bly om te sien dat in sy aanbevelings aan die Indiese regering, die Konfederasie van Indiese Nywerheid (CII) het sy voetstuk duidelik gemaak dat bilaterale onderhandelinge vir die bevordering van vrye handel nie gesien moet word as 'n plaasvervanger vir die pogings in multilaterale onderhandelinge. Ek wil graag die geleentheid gebruik maak om u werk te waardeer en reken op Indiese sakegemeenskap en dinkskrums ondersteun sy aandag te lei van die multilaterale handelstelsel en die voortdurende Doha-ronde onderhandelinge. Ons is op 'n keerpunt in die on-going Doha-onderhandelinge. Die venster van geleentheid voor ons sal een of ander tyd vanjaar te sluit. 'N goeie deel van die politieke energie het onlangs na vore gekom uit leiers in Europa, die VSA of ASEAN net verlede naweek. ministers Afrikaanse handel het baie duidelik gestel het gister in Addis Abeba hul bekommernisse op huidige situasie van die onderhandelinge en hulle wil om te sluit. Ons moet nou gryp die oomblik om hierdie politieke energie vertaal in veranderinge in die onderhandeling posisies. Dit is nie tyd om uitstel of reflekteer: dit is tyd vir aksie. Volgende week as 'n aantal ministers in Davos ontmoet ons sal die geleentheid kry om die kaart uit die volgende stappe in die onderhandelinge in die volgende weke. Ek is vol vertroue dat Indië sy leierskap sal vertoon en 'n konstruktiewe bydrae tot die aanvang van die laaste verloop van die WHO-ronde. Dankie vir jou aandag. GT Probleme lees hierdie bladsy Kontak webmasterwto. org om besonderhede te gee van die bedryfstelsel en webblaaier jy using. WORLD HANDEL organisasie VERSTAAN DIE WHO: BASICS Beginsels van die handel stelsel Die WHO-ooreenkomste is lang en komplekse, want hulle is regstekste wat 'n n wye verskeidenheid van aktiwiteite. Hulle hanteer: landbou, tekstiele en klere, bank, telekommunikasie, die regering aankope, industriële standaarde en veiligheid van die produk, kos sanitasie regulasies, intellektuele eiendom, en nog baie meer. Maar 'n aantal eenvoudige, fundamentele beginsels hardloop die hele van hierdie dokumente. Hierdie beginsels is die fondament van die multilaterale handelstelsel. 'N nader kyk na hierdie beginsels: Klik op die 'n item te open. 'N Boom vir navigasie op die webwerf sal hier oop te maak as jy JavaScript in jou browser. 1. Die meeste beneficiary nasie (MFN): die behandeling van ander mense ewe Onder die WHO-ooreenkomste, lande kan nie normaalweg onderskei tussen hul handelsvennote. Skenk iemand 'n spesiale guns (soos 'n laer doeanereg koers vir een van hul produkte) en jy het om dieselfde te doen vir al die ander lede van die WHO. Hierdie beginsel staan ​​bekend as mees beneficiary nasie (MFN) behandeling (sien kassie). Dit is so belangrik dat dit die eerste artikel van die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH). wat regeer die handel in goedere. MFN is ook 'n prioriteit in die Algemene Ooreenkoms oor Handel in Dienste (GATS) (Artikel 2) en die ooreenkoms oor handel aspekte van die intellektuele eiendom (TRIPS) (artikel 4), hoewel dit in elke ooreenkoms die beginsel effens anders hanteer . Saam, hierdie drie ooreenkomste dek al drie hoofareas van handel hanteer word deur die WHO. 'N paar uitsonderings word toegelaat nie. Byvoorbeeld, kan lande opstel van 'n vryhandelsooreenkoms wat slegs van toepassing op goedere verhandel binne die groep te diskrimineer teen goedere van buite. Of hulle kan ontwikkelende lande spesiale toegang tot hul markte. Of 'n land kan hindernisse teen produkte wat beskou word as onbillik verhandel van spesifieke lande in te samel. En in dienste, lande toegelaat word, in beperkte omstandighede, te diskrimineer. Maar die ooreenkomste net hierdie uitsonderings toelaat onder streng voorwaardes. In die algemeen, MFN beteken dat elke keer as 'n land verlaag 'n handelsmerk versperring of maak 'n mark, dit het om dit te doen vir dieselfde goedere of dienste van al sy handelsvennote of ryk of arm, swak of sterk. 2. Nasionale behandeling: Behandeling van buitelanders en die plaaslike bevolking ewe Ingevoerde en plaaslik vervaardigde goedere moet gelyk behandel word ten minste na die buitelandse goedere die mark betree het. Dieselfde moet geld vir buitelandse en binnelandse dienste, en om buitelandse en plaaslike handelsmerke, kopiereg en patente. Hierdie beginsel van nasionale behandeling (gee ander dieselfde behandeling as die eie onderdane) word ook in al die drie belangrikste WHO-ooreenkomste (artikel 3 van die GATT. Artikel 17 van GATS en artikel 3 van TRIPS), hoewel weereens die beginsel hanteer effens anders in elk van hierdie. Nasionale behandeling is slegs een keer 'n produk, diens of item van intellektuele eiendom die mark betree het. Daarom, laai doeanereg op 'n invoer is nie 'n skending van nasionale behandeling, selfs as plaaslik vervaardigde produkte nie 'n ekwivalente belasting word gehef. Vryer handel: geleidelik, deur onderhandeling Terug na bo Verlaging handelsversperrings is een van die mees voor die hand liggende wyse van handel aan te moedig. Die betrokke hindernisse sluit doeaneregte (of tariewe) en maatreëls soos invoer verbied of kwotas wat hoeveelhede selektief beperk. Van tyd tot tyd ander kwessies soos rompslomp en wisselkoers beleid is ook bespreek. Sedert GATTs skepping in 1947-1948 daar agt rondes van handelsonderhandelinge gewees het. 'N negende ronde, onder die Doha-, is nou aan die gang. Aanvanklik hierdie fokus op die verlaging van tariewe (doeaneregte) op ingevoerde goedere. As gevolg van die onderhandelinge, deur die middel-1990's nywerheidslande tariewe op nywerheidsgoedere het geleidelik gedaal tot minder as 4. Maar teen die 1980's, die onderhandelinge het uitgebrei na nie-tariefbeperkings op goedere toe te maak en die nuwe gebiede soos dienste en intellektuele eiendom. Opening markte kan voordelig wees, maar dit vereis ook aanpassing. Die WHO-ooreenkomste toelaat lande te verander geleidelik in te voer, deur progressiewe liberalisering. Ontwikkelende lande is gewoonlik langer aan hul verpligtinge na te kom. Voorspelbaar: deur bindend en deursigtigheid Terug na bo Soms, belowende nie 'n handel versperring verhoog kan net so belangrik soos die verlaging van een wees, want die belofte gee besighede 'n beter oorsig van hul toekomstige geleenthede. Met stabiliteit en voorspelbaarheid, is belegging aangemoedig, werkskepping en verbruikers kan ten volle geniet die voordele van mededinging keuse en laer pryse. Die multilaterale handelstelsel is 'n poging deur die regering om die sake-omgewing stabiel en voorspelbaar te maak. Die Uruguay-ronde verhoog bindings Persentasies van tariewe gebind voor en na die 1986-1994 gesprekke (Dit is tarief lyne, so persentasies nie geweeg volgens die handel volume of waarde) In die WHO, wanneer lande het ooreengekom om hul markte oop te maak vir goedere of dienste hulle bind hul verpligtinge. Vir goedere, hierdie bindings beloop plafonne op doeane tariewe. Soms lande belasting invoer teen koerse wat laer is as die gebonde tariewe is. Dikwels is dit die geval in ontwikkelende lande. In ontwikkelde lande eintlik die tariewe gehef en die gebonde tariewe is geneig om dieselfde te wees. 'N Land kan sy bindinge verander, maar eers nadat onderhandeling met sy handelsvennote, wat kan beteken hulle vergoed vir die verlies van handel. Een van die prestasies van die Uruguay-ronde van multilaterale handel te onderhandel was om die bedrag van handel onder bindende verpligtinge (sien tabel) te verhoog. In die landbou, 100 produkte nou tariewe gebind. Die gevolg van dit alles: 'n aansienlik hoër mate van sekuriteit mark vir handelaars en beleggers. Die stelsel probeer om voorspelbaarheid en stabiliteit op ander maniere sowel verbeter. Een manier is om die gebruik van kwotas en ander maatreëls wat gebruik word om beperkings op hoeveelhede invoer administrasie kwotas ingestel kan lei tot meer rompslomp en beskuldigings van onregverdige spel te ontmoedig. Nog is om lande handel reëls so duidelik en openbare (deursigtige) as moontlik te maak. Baie WHO-ooreenkomste vereis regerings om hul beleid en praktyke te openbaar in die openbaar in die land of deur kennisgewing aan die WHO. Die gereelde toesig van die nasionale handelsbeleide deur die Trade Policy Review Mechanism bied 'n verdere middel van beide plaaslik en in die multilaterale vlak deursigtigheid. Die WHO is soms beskryf as 'n vrye handel instelling, maar dit is nie heeltemal akkuraat. Die stelsel doen toelaat tariewe en, in beperkte omstandighede, ander vorme van beskerming. Meer akkuraat, dit is 'n stelsel van reëls opgedra aan oop, eerlike en onvervormde kompetisie. Die reëls op nie-diskriminasie MFN en nasionale behandeling is ontwerp om billike voorwaardes van handel te verseker. So ook is die mense op die storting (uitvoer teen laer koste om markaandeel te wen) en subsidies. Die kwessies is kompleks, en die reëls probeer om vas te stel wat regverdig of onregverdig is, en hoe regerings kan reageer, in die besonder deur die heffing van addisionele invoerbelasting bereken om te vergoed vir die skade wat veroorsaak word deur onregverdige handel. Baie van die ander WHO-ooreenkomste ten doel om 'n eerlike mededinging te ondersteun: in die landbou, intellektuele eiendom, dienste, byvoorbeeld. Die ooreenkoms oor die verkryging regering (a multi laterale ooreenkoms omdat dit geteken is deur slegs 'n paar lede van die WHO) strek kompetisiereëls om aankope deur duisende van die regering entiteite in baie lande. En so aan. Bemoedigend ontwikkeling en ekonomiese hervorming Terug na bo Die WHO stelsel dra by tot ontwikkeling. Aan die ander kant, ontwikkelende lande moet buigsaamheid in die tyd wat hulle neem om die stelsels ooreenkomste te implementeer. En die ooreenkomste self erfgename van die vorige bepalings van die GATT wat voorsiening maak vir spesiale hulp en handel toegewings vir ontwikkelende lande. Oor drie kwartale van die WHO-lede ontwikkelende lande en lande in oorgang na markekonomieë. Tydens die sewe en 'n half jaar van die Uruguay-ronde, meer as 60 van hierdie lande geïmplementeer handel liberalisering programme outonoom. Terselfdertyd, ontwikkelende lande en oorgang ekonomieë was baie meer aktief en invloedryke in die Uruguay-ronde onderhandelinge as in enige vorige ronde, en hulle is selfs meer so in die huidige Doha-. Aan die einde van die Uruguay-ronde, ontwikkelende lande bereid was op die meeste van die verpligtinge wat vereis word van ontwikkelde lande te neem. Maar die ooreenkomste het aan hulle oorgang tyd om aan te pas by die meer onbekende en, miskien, moeilik WHO bepalings veral so vir die armste, minder ontwikkel lande. 'N Ministeriële besluit aan die einde van die ronde aangeneem sê beter-off lande moet versnel die implementering van marktoegang verpligtinge op goedere wat uitgevoer word deur die minder ontwikkelde lande, en dit poog verhoogde tegniese bystand vir hulle. Meer onlangs, het ontwikkelde lande begin om belasting vrye en kwotavrye invoere vir byna al die produkte van die minste ontwikkel lande toelaat. Op al hierdie dinge, is die WHO en sy lede steeds gaan deur 'n leerproses. Die huidige Doha-agenda sluit ontwikkelende lande kommer uitgespreek oor die probleme wat hulle in die gesig staar in die uitvoering van die Uruguay-ronde ooreenkomste. Die handel stelsel moet wees. sonder diskriminasie 'n land moet nie diskrimineer tussen sy handelsvennote (hulle ewe mees beneficiary nasie of MFN status gee) en dit moet nie diskrimineer tussen sy eie en buitelandse produkte, dienste of burgers (gee hulle nasionale behandeling) vryer hindernisse sien neerdaal deur onderhandeling voorspelbaar buitelandse maatskappye, beleggers en regerings moet seker wees dat handelsversperrings (insluitende tariewe en nie-tariefbeperkings) nie moet geskep word arbitrêr tariewe en die mark-opening verpligtinge gebind is by die WHO meer mededingend te ontmoedig onregverdige praktyke soos uitvoersubsidies en storting produkte teen laer koste te kry markaandeel meer voordelig vir minder ontwikkelde lande gee hulle meer tyd om aan te pas, 'n groter buigsaamheid, en spesiale voorregte. Dit klink na 'n teenstrydigheid. Dit dui daarop spesiale behandeling, maar in die WHO dit beteken eintlik nie-diskriminasie behandel feitlik almal ewe. Dit is wat gebeur. Elke lid behandel al die ander lede net so die meeste van aansien handelsvennote. As 'n land verbeter die voordele wat dit bied aan een handelsvennoot, dit moet dieselfde beste behandeling te gee aan al die ander lede van die WHO, sodat hulle almal die meeste aansien bly. Die meeste van aansien nasie status (MFN) nie noodwendig gelyke behandeling. Die eerste bilaterale MFN verdrae opgestel eksklusiewe klubs onder 'n land se mees benadeelde handelsvennote. Onder die AOTH en nou die WHO, die MFN klub is nie meer eksklusief. Die MFN beginsel verseker dat elke land behandel sy over140 mede-lede ook. Maar daar is 'n paar exceptions. Multilateral Handelsooreenkomste: Voor, nadele en voorbeelde Definisie: multilaterale handelsooreenkomste is onder baie nasies op 'n tyd. Dit maak dit baie ingewikkeld om te onderhandel, maar baie kragtige een keer alle partye onderteken. Voordele Die primêre voordeel van multilaterale ooreenkomste is dat al die nasies ewe kry behandel. Dit maak die speelveld gelyk, veral vir armer lande wat minder kompeterend is as gevolg van hul grootte. Sien meer oor die voordele van hierdie mees begunstigde land Status. Nadele Hul ingewikkelde aard maak hulle moeilik en tydrowend om te onderhandel. Hulle betrek soveel lande dat hulle baie druk, omstredenheid en protes ontvang. Die besonderhede van die onderhandelinge is ingewikkeld en baie spesifieke om handel te dryf en sakepraktyke. Dit beteken dat die publiek hulle dikwels misverstaan. Voorbeelde Sommige handelsooreenkomste plaaslike is multilaterale. Die grootste is die Noord-Amerikaanse Free Trade Agreement of NAFTA (1 Januarie 1994) - Dit FTA tussen die Verenigde State, Kanada en Mexiko is die grootste in die wêreld. Van sy ontstaan ​​tot 2009 het dit toegeneem handel 300-1600000000000. Die Sentraal-Amerikaanse-Dominikaanse Republiek Free Trade Agreement of Cafta-verdrag onderteken (Geteken op 5 Augustus 2004) uitgeskakel tariewe op meer as 80 van VS-uitvoere na ses lande. Dit sluit in Costa Rica, die Dominikaanse Republiek, Guatemala, Honduras, Nicaragua en El Salvador. Teen 2013 het dit toegeneem handel 71-60000000000. Die Trans-Pacific Partnership (Onderhandelinge suksesvol afgehandel 4 Oktober 2015) sal groter as NAFTA keer it39s goedgekeur wees. Dit sal tariewe te verwyder en te standaardiseer sakepraktyke tussen die Verenigde State en 11 ander handelsvennote wat die Stille Oseaan grens. Huidige handel in totaal byna 2000000000000 in goedere (2012 skatting) en 242000000000 in dienste (2011 skatting). Alle internasionale ooreenkomste handel is multilaterale. Die mees suksesvolle is die AOTH, die Algemene Ooreenkoms oor Handel en Tariewe. Dit is onderteken in 1947 tussen 153 lande. Die doel was om tariewe en ander handelsversperrings te verminder. Dit het agt rondes van onderhandelinge wat geduur het tot 1995 om sy doel met die finale Uruguay ronde te bereik. Dit het die WHO, wat oor die bestuur van toekomstige globale multilaterale onderhandelinge het. Besoek vir meer inligting AOTH. Volgende was die Doha-ronde van handelsooreenkomste. Dit was 'n multilaterale handelsooreenkoms tussen al 149 lede van die World Trade Organization (WHO). Ontwikkelende lande sal die invoer van finansiële dienste, veral bank toelaat. Deur dit te doen, sou hulle hul markte te moderniseer. In ruil daarvoor sou die ontwikkelde lande landbousubsidies te verminder. Dit sou die bevordering van die groei van ontwikkelende lande, wat reeds goed in die vervaardiging kos was. Maar agribesigheid in die VSA en die Europese Unie sal nie laer subsidies of verhoogde buitelandse mededinging te aanvaar. Op 7 Desember 2013 het verteenwoordigers WHO het ingestem om die sogenaamde Bali pakket. Alle lande het ingestem om doeane standaarde vaartbelyn andT verminder rompslomp om orde te handel vloei bespoedig fasiliteer. Lidlande werk in die rigting van stryk verskille vir die volgende sperdatum van Julie 2015. Voedselsekerheid is 'n probleem. Indië wil kos subsidieer sodat dit kon stapel te stuur om te versprei in die geval van hongersnood. Ander lande is bekommerd dat Indië die goedkoop kos kan stort in die globale mark te bemark share.4 Multilaterale en bilaterale handel beleid te kry in die wêreld handel stelsel: 'n historiese perspektief gebeure van die afgelope twee dekades gegenereer toenemende kommer oor die rigting van die wêreld handel stelsel. Terwyl die Algemene Ooreenkoms oor Tariewe en Handel (AOTH) gehelp orkestreer die aansienlike reduc-sie in tariewe na die Tweede Wêreldoorlog, het die multilaterale benadering tot handelsliberalisering probleme ondervind in die gevolg is die verspreiding van nie-tarief handelsversperrings en in die uitbreiding van internasionale reëls te nuwe gebiede van handel. Intussen het die voorkoms van bilaterale of plaaslike handel reëlings in Europa, die Amerikas, en elders bied 'n alter-moedertaal baan vir die bespoediging van handel hervorming, maar risiko's te ontaard in uitsluitingskriteria,-handel verplaas blokke wat moontlik skade kan bring om die wêreld welvaart. Die verlies van momentum in die multilaterale stelsel en die beweging in die rigting van bilaterale ooreenkomste hernieude debat oor die rela-tiewe meriete van die twee benaderings het gelei tot handelsliberalisering) Hierdie hoofstuk het ten doel om 'n paar historiese insig in hierdie debat te lewer deur ondersoek of multilaterale of bilaterale handel beleid meer effektief in die bevordering van handel hervormings in die verlede. Hoe het handelsliberalisering bereik in die verlede, en watter tipe beleid konstruktiewe of nadelig vir multilaterale samewerking op handelsbeleid Dwarsdeur die hoofstuk die fokus sal byna uitsluitlik op die handel beleid in Europa bewys, nie net omdat Europa verantwoordelik vir die grootste deel van internasionale handel tydens hierdie periodes maar omdat handelsbeleide stel baie van die agenda vir die res van die wêreld. Historiese analise is nuttig vir 'n verwante rede. Omdat die meeste econo-newels en beleid ontleders stem saam dat multilaterale vryhandel die uiteindelike doel van internasionale kommersiële diplomasie moet wees, is kommer dikwels uitgespreek dat bilaterale ooreenkomste aandag weg kan lei van hierdie doel te bereik, en dus vervang eerder as om aan te vul pogings om 'n multi-90 multilaterale en bilaterale handel beleid 91 laterale hervorming. Dit diepgewortelde steun vir die multilaterale raamwerk en kritiese waarskuwing oor die bilaterale benadering is afgelei deels vanaf 'n gemeenskaplike veralgemening oor twee historiese episodes waarin inter-nasionale handel beleid verskil skerp. In die laat 19de eeu, 'n netwerk van verdrae met die meeste bevoordeel nasie (MFN) klousule aangespoor groot tariefverlagings in Europa en regoor die wêreld. Hierdie verdrae ingelui n harmonieuse tydperk van multilaterale vryhandel wat gunstig vergelyk met en in sekere opsigte was selfs beter as die onlangse AOTH era. In die tussen tyd, daarenteen, discriminat-teorie handelsblokke en proteksionistiese bilaterale ooreenkomste bygedra tot die ernstige inkrimping van wêreldhandel dat die Groot Depressie vergesel. Die ramp van die vooroorlogse jare versterk die vasberadenheid van beleidmakers gedurende die Tweede Wêreldoorlog 'n gesonde multilaterale handelstelsel dat enige terugkeer na diskriminerende bilater-lisme in handelsbeleid sal verhoed bou. Hierdie twee tydperke onuitwisbaar gevorm ons idees oor multilaterale en bilaterale handel beleid. Die argitekte van die na-oorlogse wêreld handel stelsel, wat deur beide tydperke gewoon het, tot die gevolgtrekking gekom dat die 19de eeu vergestalt die deugde van nie-diskriminerende multilateralisme en die tussen ervaring getoon die euwels van voorkeur bilateralisme. Hierdie gevolgtrekkings voortgaan om die handel-beleid debat ten grondslag lê oor die vraag of bilaterale of plaaslike ooreenkomste bydra tot of afbreuk doen aan die uiteindelike doel van multilaterale vryhandel. In hierdie gevolgtrekkings indringende deur te fokus op hierdie twee belangrike historiese episodes, hierdie hoofstuk bevind dat hierdie veralgemenings is ietwat verkeerd. Die 19de-eeuse liberali-ring is bereik ten volle deur bilaterale ooreenkomste, met 'n volkome afwesigheid van multilaterale samewerking. In die tussen tyd, multilaterale instellings en onderhandelinge misluk het om die verspreiding van proteksionisme en belowende bilaterale pogings om handel hervormings is eintlik Dis-couraged deur hierdie multilaterale byeenkomste te keer. In hierdie hoofstuk word eerste die vorming van doeane-unies (CUS) binne 'n soewereine staat as 'n belangrike voorspel tot onderhandelinge tussen nasies, onderhandelinge wat hul Europese oorsprong in die 1780's het handel. Toe die groei, instandhouding, en agteruitgang van die 19de-eeuse multilaterale verdrag netwerk word beskryf, saam met 'n vergelyking van sy sterk - en swakpunte in verhouding tot die huidige AOTH stelsel. Ten slotte, is die bydrae van bilaterale tot die ontrafeling van die wêreld ekonomie gedurende die tussen tyd ontleed, met spesifieke aandag aan die vorm van bilaterale wat na vore gekom en die struikelblokke wat hulle gestel om multilaterale samewerking in handel beleid. 'N gevolgtrekking trek die temas en lesse wat na vore kom uit hierdie terugwerkende blik op die wêreld handel stelsel saam. Wil jy die res van hierdie artikel te lees. Aanhalings aanhalings 47 Verwysings 4 quotThis x27formalx27 stelsel, oorsprong in die AOTH (1947) en die ontwikkeling van die WHO (1995), is in vergelyking met die x27informalx27 pre-AOTH stelsel, wat gekenmerk word deur 'n netwerk van bilaterale handelsooreenkomste en begin met die 1860 Cobden-Chevalier Verdrag. Onderskei geleerdes beweer dat die begin van 'n liberale handel orde begin voordat die GATTWTO, met die 1812 S. NENCI skepping van die netwerk van MFN bilaterale verdrae (Bairoch, 1989 Irwin, 1993 Ox27Rourke en Williamson, 1999). Ander beskou die rol wat die GATTWTO stelsel in die tweede helfte van die twintigste eeu as nie 'n determinant van die wêreld handel bevorder, met die argument dat die formalisering van die stelsel, deur die ondertekening van multilaterale ooreenkomste, nie die verwagte resultate te produseer en het nie lei tot aansienlik verskillende resultate as dié wat deur die vorige handel stelsel. quot Wys abstrakte versteek abstrakte OPSOMMING: Die doel van hierdie studie is om die verhouding tussen tariefbeperkings en wêreldhandel groei uit 'n vergelykende en historiese perspektief te evalueer, en om 'n paar nuttige aanduidings af te lei vir die evaluering van die doeltreffendheid van die huidige multilaterale handelstelsel vir die bevordering van wêreld handel. Die nuwigheid van hierdie werk is die komplekse rekonstruksie van 'n historiese tariewe en handel reeks vir die tydperk 18702000, vir 23 lande dit 'n goeie plaasvervanger vir wêreldhandel (rekeningkunde vir meer as 60 persent) in hierdie tydperk. Die effek van die liberalisering tarief op groei handel ontleed empiries behulp paneel data en tydreeks. Die resultate, terwyl die bevestiging van die bestaan ​​van 'n wêreldwye vlak langtermyn verhouding tussen tariefverlagings en groei handel, te demonstreer hoe hierdie groot en betekenisvolle verhouding preWorld Tweede Wêreldoorlog geleidelik afgeneem in belangrikheid en betekenis na 1950. Hierdie resultaat is nie in stryd met die sleutelrol van die algemene ooreenkoms oor Tariewe en handel / World Trade Organization stelsel in handelsliberalisering dit egter beklemtoon die belangrikheid van 'n formele multilaterale handelstelsel, nie soseer vir liberalisering tarief, maar vir die bou van 'n deugsame proses van internasionale koördinering van handelsbeleide en verseker voller deelname in die wêreld handel. Full-text artikel Februarie 2012 Jaaroorsig Ekonomie Silvia Nenci quotThis x27formalx27 stelsel, oorsprong in die AOTH (1947) en die ontwikkeling van die WHO (1995), is in vergelyking met die x27informalx27 pre-AOTH stelsel, wat gekenmerk word deur 'n netwerk van bilaterale handel ooreenkomste en begin met die 1860 Cobden-Chevalier Verdrag. Onderskei geleerdes beweer dat die begin van 'n liberale handel orde begin voordat die GATTWTO, met die 1812 S. NENCI skepping van die netwerk van MFN bilaterale verdrae (Bairoch, 1989 Irwin, 1993 Ox27Rourke en Williamson, 1999). Ander beskou die rol wat die GATTWTO stelsel in die tweede helfte van die twintigste eeu as nie 'n determinant van die wêreld handel bevorder, met die argument dat die formalisering van die stelsel, deur die ondertekening van multilaterale ooreenkomste, nie die verwagte resultate te produseer en het nie lei tot aansienlik verskillende resultate as dié wat deur die vorige handel stelsel. quot Wys abstrakte versteek abstrakte OPSOMMING: Die doel van hierdie werk is om die verhouding tussen tariefbeperkings en groei handel in die wêreld vlak toepassing van 'n langtermyn-benadering en vergelyk verskillende handel regimes skat. Terselfdertyd is dit daarop gemik om nuttige insigte om die doeltreffendheid van die huidige multilaterale handelstelsel te evalueer in die bevordering van internasionale handel. Die onderskeidende kenmerk van hierdie studie is die gebruik van 'n lang termyn datastel met betrekking tot tariewe en handel van drie en twintig lande (wat verantwoordelik is vir meer as 60 persent van die wêreld handel van die hele tydperk) vir die 1870-2000 tydsverloop. Die gebruik van tye reeks en panel data ontleed die skrywer toon as die bestaan ​​van 'n lang termyn verhouding tussen tariewe vermindering en groei handel in die wêreld is kwantitatief noemenswaardige uitsluitlik in die tydperk voor die Tweede Wêreldoorlog, terwyl dit verswak vanaf 1950. Die empiriese resultate nie betwisten die rol wat die GATT / WTO stelsel gespeel het in die tariefverlaging proses, maar onderstreep as sy belangrikste effek is gekoppel aan die skepping van 'n reëlgebaseerde omgewing regerende globale handel verhoudings, waardeur onsekerheid verminder en die verspreiding van beste praktyke bevorder. Full-text artikel Oktober 2011 Silvia Nenci quotbound te hou groei as gedetailleerde inligting oor die voorkeurtariewe toenemend beskikbaar. Tot dusver is daar geen duidelike bewys dat regionalisme 'n groot struikelblok vir vryer handel en 'n bewys dat dit eksterne liberalisering bevorder is. Historiese rekeninge wys dikwels komplementariteit tussen intra-blok en eksterne liberalisering. Irwin (1993) dui aan dat bilaterale ooreenkomste tydens die 19de eeu veroorsaak breër liberalisering. Die Anglo-Franse verdrag van 1860 het gelei tot 'n gasheer van bilaterale ooreenkomste wat 19 uiteindelik verbind deur die insluiting van 'n onvoorwaardelike diskriminasie klousule. Blykbaar omdat handelsoordrag wat verband hou met 'n hoë tariewe was duur, die Frencquot Wys abstrakte versteek abstrakte OPSOMMING: Hierdie vraestel oorsig oor die teoretiese en empiriese literatuur oor regionalisme. Die vorming van ooreenkomste plaaslike handel is, by verre die gewildste vorm van liberalisering wedersydse handel in die afgelope vyftien jaar. Die diskriminerende aard van hierdie ooreenkomste opgewek het drie hoof bekommernisse: wat handel afleiding sou rampant, want spesiale belangegroepe regerings om die mees verstorende ooreenkomste wat breër liberalisering buitelandse handel sal stalletjie of reverse en dat multilateralisme kan ondermyn vorm sou veroorsaak. Teoreties, al hierdie bekommernisse is geregverdig, maar daar is ook 'n paar teoretiese argumente wat hulle teenstaan. Empiries, nie wydverspreide handel afleiding of oorreed eksterne liberalisering het bewaarheid, terwyl die ondermyning van multilateralisme het nie behoorlik getoets is. Daar is ook 'n hele paar aspekte van regionalisme dat daar te min aandag van navorsers ontvang het, maar wat betrekking het sy oorsake en gevolge is. Full-text artikel Februarie 2010 Caroline L. Freund Emanuel OrnelasMultilateral, Streeks - en bilaterale handel-beleidsopsies vir die Verenigde State en Japan Drusílla K. Brown Tufts Universiteit - Departement Ekonomie Alan V. Deardorff Universiteit van Michigan in Ann Arbor - Gerald R. Ford Skool vir Openbare Beleid Universiteit van Michigan in Ann Arbor - Departement Ekonomie Robert M. Stern Universiteit van Michigan in Ann Arbor - Departement Ekonomie Ons het die Michigan Model van die wêreld produksie en handel gebruik word om die ekonomiese uitwerking op die Verenigde State van Amerika na te boots, Japan, en ander groot handelslande / streke van die Doha-ronde van die WHO multilaterale handelsonderhandelinge en 'n verskeidenheid van plaaslike / bilaterale vrye handelsooreenkomste (VHZ) met betrekking tot die Verenigde State en Japan. Ons skat dat 'n veronderstelde vermindering van post-Uruguay-ronde tariewe en ander hindernisse op landbou - en industriële produkte en dienste met 33 persent in die Doha-ronde wêreld welvaart verhoog deur 686400000000, met winste van 164,0 miljard vir die Verenigde State van Amerika, 132600000000 vir Japan, en beduidende winste vir alle ander geïndustrialiseerde en ontwikkelende lande / streke. As daar wêreldwye vrye handel met alle na-Uruguay-ronde handelsversperrings heeltemal verwyder, sou die wêreld welvaart te verhoog met 2,1 triljoen, met winste van 497,0 miljard (5,5 persent van die bruto nasionale produk) vir die Verenigde State van Amerika en 401900000000 (6.2 persent van die bruto nasionale produk ) vir Japan. Plaaslike ooreenkomste soos 'n APEC FTA, 'n ASEAN Plus 3 FTA, en 'n Westelike Halfrond FTA sal globale en lidland welsyn te verhoog, maar veel minder as die Doha multilaterale handel ronde sou. Aparte bilaterale VHZ wat Japan met Singapoer, Mexiko, Chili en Suid-Korea, en die Verenigde State van Amerika met Chili, Singapoer en Suid-Korea sal positief, alhoewel algemeen klein, welsyn effekte op die maat lande, maar potensieel ontwrigtende sektorale verskuiwings in sommige lande. Daar sal handel afleiding en nadelig welsyn uitwerking op sommige derde lande vir beide die plaaslike en bilaterale VHZ ontleed word. Die welsyn winste uit liberalisering multilaterale handel is dus aansienlik groter as die winste van voorkeur handel reëlings en meer eenvormig positief vir alle lande. Aantal bladsye in PDF lêer: 26 Datum gepos: 11 Julie 2003 Voorgestelde Citation Brown, Drusílla K. en Deardorff, Alan V. en Stern, Robert M. Multilaterale, Streeks - en bilaterale handel-beleidsopsies vir die Verenigde State en Japan. Wêreldekonomie, Vol. 26, pp 803-828, Junie 2003. Beskikbaar by SSRN:. Ssrn / abstract423343 Kontak Inligting


No comments:

Post a Comment